اگه دلت خواست

اگه دلت خواست خورشیدم باش ، 

اگه دلت خواست مهتابم شو 

 شبا که خوابی آروم آروم ،

 اگه دلت خواست بی تابم شو  

اگه دلت خواست آغازم باش ،

 اگه دلت خواست آهنگم کن

 تو که نباشی خیلی تنهام ، 

اگه دلت خواست دلتنگم کن 

 تو که نباشی دلگیرم ،

 خاموش و تنها عشق من 

تو که نباشی می میرم ، 

از دست دنیا عشق من   

تو که نباشی دلتنگم ، 

آه از بی کسی تنهایی 

تو که نباشی وای از من باشد گریه ها عشق من 

اگه دلت خواست داغم کن ، 

با حرم لبهات عشق من

اگه دلت خواست خوابم کن ، 

با فکر فردات عشق من

تو که نباشی تاریکم ،

 تنهای تنها بی رویا 

تو که نباشی می سوزم ، 

با یادت اینجا عشق من

همین که هستی آرومم ،

 همین که گرمه با تو دستم

همین که با من هرجا هستی ،

 همین که با تو هر جا هستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد