خداوندا

" خداوندا تقدیرم را زیبا بنو یس : کمکم کن آنچه را که تو زود می خواهی من دیر نخواهم و آنچه را که تو دیر می خو اهی من زود نخواهم پرورد گارابه من بیاموز دوست بدار م کسانی راکه دوستم ندارند ..عشق بورزم به کسانی که عا شقم نیستند...بگریم برای کس انی که هرگز غمم را نخوردند ...به من بیاموز لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند... محبت کن م به کسانی که محبتی درحقم نکردند "

 

" خدایا تو را عاشق دیدم و غریبانه عاشقت شدم ، تورا بخشنده پنداشتم و گناهکار شدم ، تو را وفادار دیدم و هر جا که رفتم بازگشتم ، تورا گرم دیدم و در سردترین لحظات به سراغت آمدم ، تو مرا چه دیدی که وفادار ماندی ؟! "

 

" الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدردی، همدردی کنم. بیش از آنکه مرا بفهمند، دیگران را درک کنم. پیش از آنکه دوستم بدارند، دوست بدارم. زیرا در عطا کردن است که می ستانیم و در بخشیدن است که بخشیده می شویم، و در مردن است که حیات ابدی می یابیم. "

 

" خدایا نمی گویم دستم را بگیر عمریست گرفته ای ، مبادا رها کنی .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد